Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 69 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
69 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
85 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dvojdílný pracovní sešit přináší řadu aplikačních cvičení vázaných na texty učebnice Český jazyk5ALTER adalší úkoly. Formulace otázek igrafická úprava zohledňuje věk žáků apřipravuje je na přechod na2.stupeň ZŠ ana víceletá gymnázia. Oba díly obsahují kartonovou přílohu spřehledy učiva.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pracovní sešit k Českému jazyku 5, 1. díl je 79 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miroslava Horáčková, Hana Staudková
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.