Praha: Praha očima básníka a fotografa/Prag: Prag in den Augen des Dichters und Photographen

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praha: Praha očima básníka a fotografa/Prag: Prag in den Augen des Dichters und Photographen koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Odborné a naučné od společnosti Pražská edice.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praha: Praha očima básníka a fotografa/Prag: Prag in den Augen des Dichters und Photographen je 109 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Maria Rainer Rilke, Jiří Všetečka
Výběr knih vydavatele Pražská edice

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pražská edice
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.