Praktické příklady z makroekonomické analýzy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktické příklady z makroekonomické analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Praktické příklady z makroekonomické analýzy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
465 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace přináší ucelený praktický rámec pro makroekonomickou analýzu. Vysvětluje obsahové vymezení a způsoby výpočtu hlavních makroekonomických ukazatelů i možnosti jejich další analýzy. Příklady jsou voleny s ohledem na skutečnou praxi hospodářské politiky. Znalost práce s makroekonomickými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktické příklady z makroekonomické analýzy je 436 Kč

Výběr knih autora Eva Zamrazilová

Zobrazit všechny knihy autora Eva Zamrazilová
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.