Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 606 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
606 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
606 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Grada
Grada
645 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Grada
Grada
645 Kč
Není skladem

Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
683 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
645 Kč
Není skladem

Krátký popis
Praktický atlas akupunktury vychází z nové WHO nomenklatury akupunkturních bodů s oficiálními českými názvy. Autor, profesor MUDr. Ing. Petr Fiala, Ph.D., FIACE, je uznávaný přední český expert na akupunkturu, který vede Katedru akupunktury IPVZ. Názvy bodů a drah se shodují už i s novou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktický atlas akupunktury s nomenklaturou WHO, výkladem čínských názvů a hlavními indikacemi je 644 Kč

Výběr knih autora Petr Fiala

Zobrazit všechny knihy autora Petr Fiala
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.