Přátelé a milenci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přátelé a milenci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přátelé a milenci koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přátelé a milenci koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přátelé a milenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Přátelé a milenci koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Přátelé a milenci; Autor: Sleigh Julian; Román vyšel v Egyptě v roce 2002 a okamžitě vyvolal obrovské pozdvižení, neboť otevřeně zobrazuje všechny „neřesti“ moderní egyptské společnosti: korupci, sexuální zneužívání, náboženský extremismus, homosexualitu, stejně jako zašlou slávu ...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přátelé a milenci je 173 Kč

Výběr knih vydavatele Fabula

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fabula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.