Právo proti domácímu násilí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Právo proti domácímu násilí aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Právo proti domácímu násilí; Autor: Králíčková Zdeňka, Žatecká Eva, Dávid Radovan; Učební text zkoumá příčiny a důsledky domácího násilí, podává charakteristiku jeho oběti a pachatele a rozebírá české právní úpravy, které jsou zaměřeny k jeho potírání. ...

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Králíčková, Eva Žatecká, Radovan Dávid
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.