Přechod práv a povinností a hromadné propouštění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přechod práv a povinností a hromadné propouštění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Přechod práv a povinností a hromadné propouštění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přechod práv a povinností a hromadné propouštění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přechod práv a povinností a hromadné propouštění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přechod práv a povinností a hromadné propouštění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
263 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Přechod práv a povinností a hromadné propouštění - Randlová Nataša. Publikace se věnuje úpravě přechodu práv a povinností a s ním často souvisejícím hromadným propouštěním, a to jak na straně převádějícího zaměstnavatele tak zaměstnavatele nabývajícího. Obě tyto úpravy jsou obsaženy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přechod práv a povinností a hromadné propouštění je 250 Kč

Výběr knih autora Nataša Randlová

Zobrazit všechny knihy autora Nataša Randlová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.