Predictably Irrational : The Hidden Forces That Shape Our Decisions, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Predictably Irrational : The Hidden Forces That Shape Our Decisions, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
174 Kč
Není skladem

Predictably Irrational : The Hidden Forces That Shape Our Decisions, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Predictably Irrational demonstrates how irrationality manifests itself in situations (often very peculiar and hilarious) where rational thought is expected. In this astounding book, groundbreaking in scope and totally original, Dan Ariely cuts to the heart of our strange behaviors and presents…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Predictably Irrational : The Hidden Forces That Shape Our Decisions, 1. vydání je 195 Kč

Výběr knih autora Dan Ariely

Zobrazit všechny knihy autora Dan Ariely
Výběr knih vydavatele HarperCollins

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.