Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dezinformace nás ovlivňují každý den, jak v osobní rovině, tak i na společenské úrovni – od světa sociálních sítí po politické debaty, od běžných rozhovorů v supermarketech až po osobní vztahy v rodině. Přestože si uvědomujeme některá nebezpečí, která dezinformace představují, velikost tohoto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesmyslnost - Jak je možné, že racionálně uvažující lidé uvěří neracionálním „pravdám“? je 308 Kč

Výběr knih autora Dan Ariely

Zobrazit všechny knihy autora Dan Ariely
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.