Předškolák školákem - Příprava na počítání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Předškolák školákem - Příprava na počítání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Aktivity a činnosti v pracovním sešitě Předškolák školákem - Příprava na počítání rozvíjejí předmatematické schopnosti dítěte v předškolním a mladším školním věku, které jsou základem pro získání dovedností, jako je počítání. 72 hravých pracovních listů bude Vaše dítě motivovat k rozvoji…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Předškolák školákem - Příprava na počítání je 74 Kč


Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.