Přehled judikatury ve věcech občanskoprávních závazkových vztahů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přehled judikatury ve věcech občanskoprávních závazkových vztahů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 495 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rozsiahly súbor judikatúry venovaný občianskoprávnym záväzkom zostavený najmä z rozhodnutí Najvyššieho súdu ČR, pričom každé rozhodnutie je upravené do podoby štandardného judikátu. Kniha poskytuje najmä právnikom, advokátom, sudcom a ďalším právnickým profesiám ucelený prehľad rozhodovacej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přehled judikatury ve věcech občanskoprávních závazkových vztahů je 1 495 Kč

Výběr knih autora Ivana Štenglová

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Štenglová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.