Prozařování OECD principů corporate governance

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 358 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prozařování OECD principů corporate governance koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prozařování OECD principů corporate governance koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
385 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prozařování OECD principů corporate governance koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
384 Kč
Není skladem

Prozařování OECD principů corporate governance koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je výsledkem konference, která se zaměřila na některé otázky corporate governance. Úvahy každého autora či autorky vedla nejen snaha o hledání jejich vlastních otázek a odpovědí, ale také snaha se vyrovnat s postupným prozařováním OECD Principů corporate governance. Čtenář tak má…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prozařování OECD principů corporate governance je 377 Kč

Výběr knih autorů Bohumil Havel , Ivana Štenglová

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Havel, Ivana Štenglová
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer ČR, a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.