Přežít revoluci - Cestovní deník Nicholase Cresswella 1774-1777

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přežít revoluci - Cestovní deník Nicholase Cresswella 1774-1777 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přežít revoluci - Cestovní deník Nicholase Cresswella 1774-1777 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přežít revoluci - Cestovní deník Nicholase Cresswella 1774-1777 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Deník Nicholase Cresswella z let 1774-1777 je strhujícím dokumentem, jenž den po dni mapuje prolínání individuálního osudu s mašinérií celospolečenské krize, ústící do revolučního převratu. Mladý Angličan, oddaný loajalista a britský vlastenec, přijel do Virgínie právě v době propukající…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přežít revoluci - Cestovní deník Nicholase Cresswella 1774-1777 je 331 Kč

Výběr knih autorů Svatava Raková , Nicholas Cresswell

Zobrazit všechny knihy autora Svatava Raková, Nicholas Cresswell
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.