Podivná revoluce - Dlouhá cesta Američanů k nezávislosti (1763-1783)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Podivná revoluce - Dlouhá cesta Američanů k nezávislosti (1763-1783) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Podivná revoluce - Dlouhá cesta Američanů k nezávislosti (1763-1783) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha dává odpověď na otázku, proč se uprostřed všeobecného optimismu po vyhrané válce nad Francií 1763 začaly uvnitř americké společnosti vršit pocity nespokojenosti, křivdy a vzdoru do té míry, že nakonec přivedly různorodý a dotud protichůdnými zájmy rozdělený národ k ozbrojené vzpouře a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Podivná revoluce - Dlouhá cesta Američanů k nezávislosti (1763-1783) je 188 Kč

Výběr knih autora Svatava Raková

Zobrazit všechny knihy autora Svatava Raková
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.