Pride and Prejudice and Pittsburgh

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 531 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pride and Prejudice and Pittsburgh koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
591 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pride and Prejudice and Pittsburgh koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Pride and Prejudice and Pittsburgh koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
587 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Pride and Prejudice and Pittsburgh koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pride and Prejudice and Pittsburgh

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pride and Prejudice and Pittsburgh je 549 Kč

Výběr knih autora Rachael Lippincott

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Lippincott

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon a Schuster Books for Young Readers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.