Pride and Prejudice and the City

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pride and Prejudice and the City koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pride and Prejudice and the City koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pride and Prejudice and the City koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pride and Prejudice and the City koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pride and Prejudice and the City koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Pride and Prejudice and the City koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the New York Times bestselling coauthor of Five Feet Apart and She Gets the Girl comes a fresh and inventive sapphic romantic comedy that's What If It's Us meets Bridgerton. What if you found a once-in-a-lifetime love...just not in your lifetime? Seventeen-year-old Audrey Cameron has lost…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pride and Prejudice and the City je 239 Kč

Výběr knih autora Rachael Lippincott

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Lippincott
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.