She Gets the Girl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

She Gets the Girl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
She Gets the Girl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

She Gets the Girl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

She Gets the Girl koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

She Gets the Girl koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
She Gets the Girl koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
345 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

She Gets the Girl koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
504 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Read the instantNew York Times bestseller and TikTok sensation -- THE new swoon-worthy hate-to-love rom com from #1New York Timesbestselling co-author ofFive Feet ApartRachael Lippincott and debut writer Alyson Derrick. The perfect summer read for fans of Adam Silvera, Casey McQuiston, Becky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy She Gets the Girl je 294 Kč

Výběr knih autorů Rachael Lippincott , Alyson Derrick

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Lippincott, Alyson Derrick
Výběr knih vydavatele Simon + Schuster UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon + Schuster UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.