Principles of Marketing, Global Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 2 647 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Principles of Marketing, Global Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
2 647 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Encourage your students' learning of the major trends impacting contemporary marketing in a fast-changing, digital marketplace. Principles of Marketing, 19th edition has been extensively revised to present the fundamentals of marketing within an innovative customer-value framework. Reach every…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Philip Kotler, Gary Armstrong, Sridhar Balasubramanian
Výběr knih vydavatele PEARSON Education Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele PEARSON Education Limited
Naše tipy


Melodie mezi námi

Kapela Dawn of Paradise se po letech vrací na scénu a Gideon znovu objevuje své místo s mikrofonem v ruce. A když se navíc v den prvního koncertu seznámí se sexy barmanem Waylenem, vše se zdá naprosto dokonalé. Jenže ho drží zpátky nejen jejich rozjíždějící se kariéra, ale i minulost, kterou se zoufale snaží vytěsnit. A Waylen zase nechce začínat vztah, protože je už roky věrným fanouškem kapely a Gideon je pro něj nedostupným idolem. A přiznat pravdu je o dost těžší, než by se mohlo zdát – pro ně oba.