Případ mrtvého redaktora

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Případ mrtvého redaktora koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ mrtvého redaktora koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ mrtvého redaktora koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případ mrtvého redaktora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Případ mrtvého redaktora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Není skladem

Případ mrtvého redaktora koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
313 Kč
Není skladem

Případ mrtvého redaktora koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cesta k hvězdným prodejům může být smrtící. Příběhy postarší staropanenské slídilky a její mimořádně důvtipné kočky vydobyly Christopheru Holmesovi hvězdnou kariéru bestsellerového autora detektivek. Až do této chvíle. Prodeje už nějaký čas klesají a jeho nový redaktor je na stařenky hrající si…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Případ mrtvého redaktora je 284 Kč

Výběr knih autora Lanyon Josh

Zobrazit všechny knihy autora Lanyon Josh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.