Kluk s bolestivým tetováním

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kluk s bolestivým tetováním koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk s bolestivým tetováním koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kluk s bolestivým tetováním koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kluk s bolestivým tetováním koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Není skladem

Kluk s bolestivým tetováním koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Holmes se stěhuje. Z nějakého záhadného důvodu, všem svým instinktům navzdory, si Kit pořídil s JXem dům. Jenomže zatímco JX je na spisovatelské konferenci, otevře Kit bednu, která má obsahovat buď staré knihy, nebo nový porcelán. Nenajde v ní ani jedno. Zato uvnitř v závěji zelených…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kluk s bolestivým tetováním je 318 Kč

Výběr knih autora Lanyon Josh

Zobrazit všechny knihy autora Lanyon Josh
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.