Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na konci roku 676 spravuje soudce Ti malé městečko ve východní Číně, když se náhle objeví dlouho nezvěstný dědic bohaté rodiny Nieu. Jeho otce to velmi potěší, ale ostatní členové domácnosti už tak nadšení nejsou – zmizelý muž vstal z mrtvých právě včas, aby jim pod nosem vyfoukl staříkovo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Případy soudce Ti - Vraždy na Nový čínský rok je 290 Kč

Výběr knih autora Frédéric Lenormand

Zobrazit všechny knihy autora Frédéric Lenormand
Výběr knih vydavatele Garamond

Zobrazit všechny knihy vydavatele Garamond
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.