Přírodověda pro 4. ročník základní školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přírodověda pro 4. ročník základní školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Přírodověda pro 4. ročník základní školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přírodověda pro 4. ročník základní školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
115 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice přírodopisu se věnuje dvěma tematickým okruhům ze vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Rozmanitost přírody a Člověk a jeho zdraví. Učivo je zpracováno od jednoduššího ke složitějšímu v souladu s vývojem žáka, nikoli pouze tematicky. Ve 4. ročníku žáci poznávají rostliny a živočichy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přírodověda pro 4. ročník základní školy je 122 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Podroužek, Jana Havlíčková, Milada Čechurová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.