Prisahaj

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 402 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prisahaj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Prisahaj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prisahaj koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
454 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Roky som snívala otom, čo by mohol priniesť vysokoškolský život, ahoci sa niektoré veci zmenili, jedna vec ostávala rovnaká. Nezáležalo na tom, ako veľmi som popustila uzdu fantázii, nakoniec ma vždy zaviedla na to isté miesto. Zaviedla ma k nemu. Moja budúcnosť bola jasná abol ňou on. Až kým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prisahaj je 420 Kč

Výběr knih autora Meagan Brandy

Zobrazit všechny knihy autora Meagan Brandy
Výběr knih vydavatele Zelený kocúr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zelený kocúr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.