Problémy práce - Scientologie aplikovaná na každodenní pracovní svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 312 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Problémy práce - Scientologie aplikovaná na každodenní pracovní svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Problémy práce - Scientologie aplikovaná na každodenní pracovní svět koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
312 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Život se skládá ze sedmi desetin práce, jedné desetiny rodinného života, jedné desetiny politiky a jedné desetiny odpočinku. Zde je Scientologie použitá na oněch klíčových sedm desetin existence. Kniha Problémy práce obsahuje nadřazené principy a zákony, které se vztahují na každou snahu, každý…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Problémy práce - Scientologie aplikovaná na každodenní pracovní svět je 338 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.