Dianetika - Moderní věda o duševním zdr

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dianetika - Moderní věda o duševním zdr koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dianetika - Moderní věda o duševním zdr koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
483 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Objevte zdroj duševních bariér, které vám brání k dosažení vašich cílů, a zjistěte jak jich můžete dosáhnout!Reaktivní mysl zotročuje člověka a je skrytým zdrojem nočních můr, neopodstatněných strachů, rozčilení a nejistoty. A tato kniha Vám ukáže jak se jí zbavit. Používají ji desítky miliónů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dianetika - Moderní věda o duševním zdr je 423 Kč


Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard, Lafayette Ronald Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.