Scientologie - Nový pohled na život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 308 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Scientologie - Nový pohled na život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Scientologie - Nový pohled na život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Materiály Scientologie obsahují ten nejrozsáhlejší souhrn informací, jaký kdy byl shromážděn o mysli, duchu a životě. Ve více než stovce knih a publikací, v tisících dalších článků a pojednání a ve více než 3 000 nahraných přednáškách zahrnují díla L. Rona Huubarda praktick ykaždou stránku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Scientologie - Nový pohled na život je 384 Kč

Výběr knih autora L. Ron Hubbard

Zobrazit všechny knihy autora L. Ron Hubbard
Výběr knih vydavatele New era

Zobrazit všechny knihy vydavatele New era
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.