Procvičujeme si češtinu se strašidly

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Procvičujeme si češtinu se strašidly koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme si češtinu se strašidly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Procvičujeme si češtinu se strašidly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme si češtinu se strašidly koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme si češtinu se strašidly koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Procvičujeme si češtinu se strašidly koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čeština vůbec nemusí být nuda. Hrajte si a procvičujte se strašidýlky například vyjmenovaná slova, slovní druhy nebo třeba tvrdé a měkké i a mnoho dalšího. Chcete projít bludištěm do cíle? Stačí se jen na každé zastávce rozhodnout pro tu gramaticky správnou variantu. Proč se nudně učit, když se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Procvičujeme si češtinu se strašidly je 297 Kč

Výběr knih autora Hana Kneblová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Kneblová
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.