Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
279 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha mapuje osudy aristokracie v českých zemích od dob českých králů až do současnosti.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Šlechta v českých zemích. Aristokracie od středověku po současnost je 299 Kč

Výběr knih autora Hana Kneblová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Kneblová
Výběr knih vydavatele Brána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.