Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
323 Kč
Není skladem

Krátký popis
Období 1890 až 1914 bývá nazýváno „Belle Époque“. Během této „krásné epochy“ došlo k výraznému technickému a ekonomickému rozvoji. V této knize se seznámíte s tehdejším životem ve městech a na vesnicích. Dozvíte se, jaké technické vynálezy se tehdy prosadily, jakým způsobem naši předci trávili…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Za časů našich prababiček a pradědečků - Život na přelomu 19. a 20. století, 2. vydání je 300 Kč

Výběr knih autora Hana Kneblová

Zobrazit všechny knihy autora Hana Kneblová
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.