Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
495 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
334 Kč
Není skladem

Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
481 Kč
Není skladem

Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
406 Kč
Není skladem

Krátký popis
Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy jsou závažná onemocnění dýchacího systému, vyznačující se postupným a nevratným poklesem funkce plic. Mezi příznaky obvykle patří postupný nástup dušnosti a suchého kašle, mezi komplikace může patřit např. plicní hypertenze či srdeční…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Progredující fibrotizující intersticiální plicní procesy je 426 Kč

Výběr knih autora Šterclová Martina

Zobrazit všechny knihy autora Šterclová Martina
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.