Protivné decko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Protivné decko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Protivné decko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protivné decko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protivné decko koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protivné decko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Protivné decko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Selma Blair stvárnila počas svojej hereckej kariéry mnoho úloh, k najznámejším patria naivka vo Veľmi nebezpečných známostiach a konzervatívna ľadová kráľovná v Pravej blondínke. Preslávila sa však aj v modelingovej sfére ako múza Karla Lagerfelda. Napokon sa v posledných rokoch stala…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Protivné decko je 363 Kč

Výběr knih autora Selma Blair

Zobrazit všechny knihy autora Selma Blair
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.