Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Provence probouzí představivost i ukazuje život - odhalte všechna její nádherná zákoutíKdyž Bůh tvořil Provence, nechal si pro tento malý kout na jihu Francie v rukávu snad všechna esa. Najdete tu blankytně modré moře, rozsáhlé zahrady, pásy úrodných vinic, husté lesy, strmé kopce, hluboké…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Provence známá i neznámá - Neopakovatelné příběhy Provence je 331 Kč

Výběr knih autora Jiří Žák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žák
Výběr knih vydavatele XYZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele XYZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.