Dvanáct taktů pro Václava Hraběte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dvanáct taktů pro Václava Hraběte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvanáct taktů pro Václava Hraběte koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvanáct taktů pro Václava Hraběte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dvanáct taktů pro Václava Hraběte koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dvanáct taktů pro Václava Hraběte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Dvanáct taktů pro Václava Hraběte koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pečlivě zrevidované třetí vydání knihy o životě a díle české básnické legendy, která ovlivnila plejádu nejen literátů, ale i hudebníků. Autor nechává v poutavém životopise tragicky zesnulého básníka promlouvat zejména pamětníky: přátele Václava Hraběte (1940-1965), jeho lásky, učitele,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dvanáct taktů pro Václava Hraběte je 250 Kč

Výběr knih autora Jiří Žák

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Žák
Výběr knih vydavatele Carpe diem

Zobrazit všechny knihy vydavatele Carpe diem
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.