Průvodce labyrintem algoritmů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce labyrintem algoritmů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Průvodce labyrintem algoritmů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce labyrintem algoritmů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce labyrintem algoritmů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce labyrintem algoritmů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce labyrintem algoritmů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Průvodce labyrintem algoritmů vypráví o tom, jak algoritmy navrhovat a jak jejich chování zkoumat. Obsahuje mnoho příkladů algoritmů a datových struktur s aplikacemi a cvičeními. Je určena každému, kdo už umí trochu programovat v jakémkoliv jazyce a chtěl by se naučit algoritmicky myslet.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce labyrintem algoritmů je 336 Kč

Výběr knih vydavatele CZ.NIC

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZ.NIC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.