Průvodce od A do Z pro vaši V

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 318 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce od A do Z pro vaši V koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Průvodce od A do Z pro vaši V koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Průvodce od A do Z pro vaši V koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Průvodce od A do Z pro vaši V - Westenová Robin;Dweck Alyssa. Vtipný, ale poučný průvodce k někdy tajemné a vždy úchvatné VAGINĚ! Některé z kapitol knihy jsou „lékařštější“ než jiné, ale ve všech je V. Jsou tu kapitoly, které možná některým přijdou trapné a jiné dokonce pohorší, ale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce od A do Z pro vaši V je 318 Kč

Výběr knih vydavatele Esence

Zobrazit všechny knihy vydavatele Esence
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.