Průvodce přírodou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 178 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Průvodce přírodou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Průvodce přírodou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Existuje spousta věcí, které můžete hledat a vidět v přírodě – ať už v městském parku či hlubokém lese. Vypravit se ven do přírody je zábava, a ať už je jakékoliv počasí, vždycky se najdou věci, které se vyplatí vidět, které se dají objevovat a které můžete dělat venku v přírodě. Pozorujte…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Průvodce přírodou je 138 Kč

Výběr knih autora Alice James

Zobrazit všechny knihy autora Alice James
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.