První věta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 105 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

První věta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
105 Kč
Skladem (odeslání ihned)

První věta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: První věta - Žáci Smysluplné školy v Praze-Karlíně. Žáci Smysluplné školy v Praze-Karlíně – První věta V pátek odpoledne se zaklapla vrata a škola mohla odpočívat Znáte hru, když někdo řekne první větu, druhý naváže, třetí pokračuje, čtvrtý se přidá… a tak pořád dokola, až vznikne…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy První věta je 110 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.