Prvouka pro 3. ročník ZŠ II. díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prvouka pro 3. ročník ZŠ II. díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
55 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice odpovídá RVP ZV. Obsahuje učivo o živé přírodě, součástí je i učivo o člověku (lidské tělo, člověk a zdraví, první pomoc).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prvouka pro 3. ročník ZŠ II. díl je 55 Kč

Výběr knih autorů Lenka Bradáčová , Helena Kholová

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Bradáčová, Helena Kholová
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.