Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svět budoucnosti, kde duševní stav rozhoduje o vašem životě. Pod neustálým dohledem systému Sibyla má každý obyvatel svůj vlastní psycho-pass, hodnotu, která na základě stresu a dalších faktorů určuje index zločinnosti. Je pak na zaměstnancích Úřadu veřejné bezpečnosti, aby vykonali rozsudek,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Psycho-Pass: Inspector Šinja Kogami 6 je 209 Kč

Výběr knih autora Goto Midori

Zobrazit všechny knihy autora Goto Midori
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.