Pučálkovic Amina

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pučálkovic Amina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pučálkovic Amina koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pučálkovic Amina koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pučálkovic Amina koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Není skladem

Pučálkovic Amina koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pučálkovic Amina koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co se stane, když vám ze štěněte nevyroste pes, ale něco úplně jiného? Zeptejte se poštovního úředníka pana Pučálky! Žije v domnění, že si vychovává malého bernardýna, ale vyroste mu pod rukama žirafa! V zábavném příběhu, který znají celé generace dětí, si herec a spisovatel Jindřich Plachta…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pučálkovic Amina je 252 Kč

Výběr knih autora Jindřich Plachta

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Plachta
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.