Raz za život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 468 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Raz za život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
468 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Raz za život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Raz za život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Náhoda chcela, aby som sa počas letu z Londýna do New Yorku ocitla v prvej triede. Jedlo, šampanské, obsluha – všetko bolo dokonalé. Modrooký muž na sedadle vedľa mňa bol povestnou čerešničkou na torte. Pôsobil uhladene a inteligentne. Bavili sme sa, smiali a potom to prišlo – preskočila medzi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Raz za život je 473 Kč

Výběr knih autora Swan T.L.

Zobrazit všechny knihy autora Swan T.L.
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.