Jednou za život

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jednou za život koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Jednou za život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 4 další varianty  
Jednou za život koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Není skladem

Jednou za život koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Není skladem

Jednou za život koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednou za život koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Během letu z Londýna do New Yorku jsem se shodou okolností ocitla v první třídě. Jídlo, šampaňské, obsluha – vše bylo dokonalé. Modrooký muž sedící vedle mě byl třešničkou na dortu. Působil uhlazeně a inteligentně. Dost jsme toho namluvili, hodně jsme se nasmáli a pak se to stalo – přeskočila…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jednou za život je 421 Kč

Výběr knih autora Swan T.L.

Zobrazit všechny knihy autora Swan T.L.
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.