Re-educated

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Re-educated koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Re-educated koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Re-educated koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Motivace a seberozvoj od společnosti Ebury.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Re-educated je 292 Kč

Výběr knih autora Lucy Kellaway

Zobrazit všechny knihy autora Lucy Kellaway
Výběr knih vydavatele Ebury

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.