Read and Practise - Travel - úroveň A

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Read and Practise - Travel - úroveň A aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Read and Practise - Travel - úroveň A - neuveden. Cílem této publikace je doplnit atraktivní formou existující učebnice o komunikativní část. Přináší ve formě vyprávění, dialogu, dopisu apod. čtyři až šest textů, které lze využít ke čtení či poslechu s porozuměním. Na úvodní text…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora neuveden

Zobrazit všechny knihy autora neuveden
Výběr knih vydavatele Polyglot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polyglot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.