Readerful Independent Library: Oxford Reading Level 8: Shackleton · Adventure Awaits

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Readerful Independent Library: Oxford Reading Level 8: Shackleton · Adventure Awaits koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
203 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A meteor is heading straight for the penguins! Shackleton and crew must race to New Zealand to save them. Will they get there in time? And, more importantly, how will they stop a meteor?Readerful is designed to motivate children to read more. This Independent Library book is for pupils in Y3/P4…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Readerful Independent Library: Oxford Reading Level 8: Shackleton · Adventure Awaits je 203 Kč

Výběr knih autora Timothy Knapman

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Knapman
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.