Rebel in the Deep

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 424 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rebel in the Deep koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rebel in the Deep koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

The rebellion's fight turns into a battle of the heart in this pulse-pounding conclusion to the Crimson Sails trilogy by New York Times bestselling author Katee Robert.Nox has been steadily working as a quartermaster for the rebellion for years. They don't ask for much in return, except for…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rebel in the Deep je 435 Kč

Výběr knih autora Katee Robert

Zobrazit všechny knihy autora Katee Robert
Výběr knih vydavatele Cornerstone

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cornerstone
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.