Blood on the Tide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 400 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blood on the Tide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
400 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Blood on the Tide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blood on the Tide koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
317 Kč
Není skladem

Blood on the Tide koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
As a bloodline vampire, Lizzie has never had a problem taking what she wants, and right now what she wants are the family heirlooms that were stolen from her, a ship, and a portal home. Unfortunately, even that short list is impossible to accomplish on her own-and her allies have bigger things…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blood on the Tide je 403 Kč

Výběr knih autora Katee Robert

Zobrazit všechny knihy autora Katee Robert
Výběr knih vydavatele Del Rey

Zobrazit všechny knihy vydavatele Del Rey
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.