Reflexní terapie - učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reflexní terapie - učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Reflexní terapie - učebnice koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Praktická reflexologie - uvolnění krční páteře. První ucelená, ryze česká a uživatelsky mimořádně vstřícná publikace na téma reflexní terapie od jednoho z našich nejznámějších odborníků. Detailním způsobem rozpracovává jednotlivé reflexní body a pomocí přehledných barevných fotografií…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reflexní terapie - učebnice je 401 Kč

Výběr knih autora Pataky Július

Zobrazit všechny knihy autora Pataky Július
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.