Rekognice osob v trestním řízení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 499 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rekognice osob v trestním řízení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rekognice osob v trestním řízení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
519 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rekognice osob v trestním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
451 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Rekognice osob v trestním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
452 Kč
Není skladem

Rekognice osob v trestním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Není skladem

Rekognice osob v trestním řízení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
476 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Rekognice osob v trestním řízení - Dvořák Marek. Kniha se věnuje rekognici osob v trestním řízení, která představuje komplexní a multidisciplinární problematiku velmi náročnou a procesně křehkou z hlediska řádné realizace. Zahraniční výzkumy přitom prokazují, nakolik nebezpečným až…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rekognice osob v trestním řízení je 477 Kč

Výběr knih autora Marek Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Marek Dvořák
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.