Remoska v moderní i babiččině kuchyni

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Remoska v moderní i babiččině kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Remoska v moderní i babiččině kuchyni koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remoska v moderní i babiččině kuchyni koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remoska v moderní i babiččině kuchyni koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remoska v moderní i babiččině kuchyni koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Remoska v moderní i babiččině kuchyni koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Remosku používaly už naše babičky, a co v ní upekly za dobroty... I v důsledku zdražování energií dnes prožívá remoska renezanci, uvádí se, že oproti klasické troubě má čtvrtinovou spotřebu elektrické energie. Nejen proto remoska začíná být v našich domácnostech čím dál více oblíbená. Můžeme v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Remoska v moderní i babiččině kuchyni je 286 Kč

Výběr knih autora Alena Doležalová

Zobrazit všechny knihy autora Alena Doležalová
Výběr knih vydavatele Dona

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dona
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.